Saturday, August 27, 2011

想给你最好的我 就算只是朋友

信不过别人把你追走 也信不过自己暂时把你拥有
做朋友 是保护你 最坏也是最好的藉口
不如不见 记得以前和你分享我的担心
烦恼还有我的骄傲
但现在我们之间却变得越来越有礼貌
When we broke up
你的朋友一定拍手说好
现在你身边的他们大概都不喜欢我
但是我还是我 我还一样地活
The reason why 我决定离开There is Only One Reason
Why Coz I know you deserve better and more
没了我大家信不过的那个星座
你一定要好好生活 别想太多为什么我写了这首歌 只想用心对你说
I love you and I still do I love you now
But It is just in a different way if I may
Hey Be sure I know you used to love me more (appreciate)
But now as a friend
.

No comments:

Post a Comment